Edycja X Konkurs Harmonogram Regulamin Pytania i odpowiedzi Komisja Artystyczna Spektakle Kontakt Edycja IX Regulamin Pytania i odpowiedzi Harmonogram Komisja Artystyczna Werdykt Spektakle Kontakt Konkurs Edycja VIII Werdykt Jury Regulamin i formularze Pytania i odpowiedzi Harmonogram Spektakle Komisja Artystyczna Komisja Finansowa Kontakt Konkurs Edycja VI Werdykt Jury Jury Werdykt Komisji Artystycznej Refundacje Komisja Finansowa Konkurs Spektakle Regulamin Komisja Artystyczna Kontakt Edycja VII Komisja Artystyczna Werdykt Komisji Artystycznej Jury Werdykt Jury Komisja Finansowa Regulamin Spektakle Konkurs Kontakt Edycja V Werdykt Komisji Artystycznej Refundacje Konkurs Regulamin i zgłoszenia Spektakle V edycji Konkursu Komisja Artystyczna Komisja Finansowa Kontakt Rozmowa z Magdaleną Miklasz Rozmowa z Tatianą Drzycimską i Katarzyną Migdałowską Rozmowa z Agatą Pietrzyk-Sławińską Rozmowa z Weroniką Łucyk Rozmowa z Agatą Pietrzyk Rozmowa z Patrykiem Kenckim Edycja IV Werdykt Jury Konkurs Spektakle IV edycji Konkursu Regulamin IV edycji Konkursu Harmonogram IV edycji Konkursu Komisja Artystyczna Komisja Finansowa Kontakt Archiwum Edycja III Werdykt Jury Konkurs Spektakle III edycji Konkursu Harmonogram III edycji Konkursu Regulamin III edycji Konkursu Edukacja Komisja Artystyczna Komisja Finansowa Kontakt Edycja II Werdykt Jury Konkurs Spektakle II edycji Konkursu Regulamin II edycji Konkursu Harmonogram II edycji Konkursu Dyrektor Konkursu Komisja Artystyczna Komisja Finansowa Kontakt Aktualności Edycja I Werdykt

KLASYKA / ŻYWA / EDUKACJA

16 i 17 czerwca 2014 roku w Instytucie Teatralnym im. Zbigniewa Raszewskiego i Muzeum Łazienki Królewskie odbyło się spotkanie Klasyka / Żywa / Edukacja dedykowane programom działań edukacyjnych będących częścią projektów, które uzyskały dofinansowanie w I etapie Konkursu „Klasyka Żywa”. Uczestnicy spotkania wzięli udział w warsztatach, laboratorium projektowym oraz panelu dyskusyjnym poprowadzonym przez profesora Dariusza Kosińskiego oraz pedagożki teatru Dorotę Ogrodzką, Agatę Pietrzyk i Justynę Sobczyk.
Spotkanie było okazją do refleksji nad działaniami edukacyjnymi zaproponowanymi przez teatry oraz nad celem ich wprowadzenia w program Konkursu „Klasyka Żywa”. Uczestnicy wspólnie zastanawiali się nad tym, co kryje się pod pojęciem „żywa edukacja”, jak sprawić, żeby działania edukacyjne były dla uczestników atrakcyjne i twórcze oraz żeby stanowiły interesujące uzupełnienie spektaklu.